Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelem řízený návrh konferenčního systému
Caha, Matěj ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou modelem řízeného návrhu a aplikace simulací v návrhu systémů. V rámci uvedení do problematiky práce diskutuje historii procesu vývoje SW a nastiňuje jeho aktuální stav. Cílem práce je demonstrovat modelem řízený návrh na případové studii konferenčního systému. Konkrétně zde budou představeny formalismy DEVS a OOPN  společně s experimentálními nástroji PNtalk a SmallDEVS, které umožňují práci s těmito formalismy. Výsledný model konferenčního systému bude nasazen jako součást webové aplikace implementované pomocí frameworku Seaside v prostředí Squeak.
SW development and testing for engine monitoring module
Sumtsov, Artem ; Sova, Václav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The thesis describes Model Based Design process and its application for the design and testing of algorithms. This approach was employed in the development of the Engine Monitoring Module in collaboration with the UNIS, a.s. company. The continuous monitoring of equipment is a current trend in the development of the aerospace industry. The outputs of these algorithms can be used for planning maintenance with respect to operative modes and conditions. Monitoring algorithms are implemented in the Matlab/Simulink environment and are tested on the dSpace platform.
Typový příklad využití metod model-based design pro vývoj letadlových soustav
Sopoušek, Radek ; Kovář, Jiří (oponent) ; Janák, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje leteckých soustav, zejména jejich softwaru, s využitím metod „model-based design“ (MBD) při zachování doporučených postupů vytvořených leteckým průmyslem a certifikačními autoritami (zejména RTCA DO-178C/331). Obecné možnosti nasazení MBD dané současnými leteckými regulativy a standardy jsou popsány v teoretické části práce. Dále je v této práci popsáno, jak by mohl vypadat proces vývoje software pro dílčí část soustavy letadla („altitude hold mode“ softwaru autopilota“) s využitím metody „model-based design". Částečně je řešen i přesah na úroveň vývoje soustavy (systému dle SAE ARP 4754A). Součástí práce je ilustrativní příklad, ve kterém byly specifikovány systémové požadavky, vývoj software prostřednictvím „design modelu“ a zajištění trasovatelnosti mezi systémovými požadavky a design modelem.
Computational analysis of operational deformations of the diesel engine cylinder unit
Zalibera, Tomáš ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dlugoš, Jozef (vedoucí práce)
Submitted diploma thesis deals about operational deformations in the cylinder unit of turbocharged diesel engine used in commercial vehicles. Introductory part analyses combustion engines computational modelling based on finite element method. The next step is the creation of computational models for thermal-structural analyses of the piston and engine block. In order to determine material characteristics of the head gasket, experiment is performed on the OEM gasket to determine its real behaviour under compressive load. The results shows strong nonlinear behaviour which justifies the decision of making such an experiment in the first place. The results of computational models are radial deformations of the piston and cylinder liners during load conditions. The last chapter deals with the application of these results to an advanced computational piston assembly dynamics model.
Aplikace bezvýkresové dokumentace při konstrukci frézovacího přípravku
Schneider, David ; Michalec, Michal (oponent) ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
V práci je popsána konstrukce frézovacího přípravku pro upínání součásti na obráběcím stroji s využitím bezvýkresové dokumentace. Jsou zde popsány dostupné metody upínání obrobků pro obrábění a dále je vysvětlena tvorba bezvýkresové dokumentace. Dnes se v naprosté většině případů využívá klasická výkresová dokumentace, která je v mnoha pohledech zdlouhavější než zpracování popsaných 3D digitálních dat o modelu. V práci je popsána tvorba bezvýkresové dokumentace na konkrétním konstrukčním řešení přípravku pro obrábění zadané součásti chladiče. Toto řešení je zpracováno na základě tří návrhů možných koncepčních řešení upínacího přípravku. Vznikla kompletní bezvýkresová dokumentace všech jednotlivých dílů přípravku i její sestavy. Z bakalářské práce vyplývá, jaké jsou výhody bezvýkresové dokumentace oproti 2D výkresům součástí, ale jsou také zmíněny nedostatky, které celkový dojem snižují. Je navrhnuto možné vylepšení, které by mohlo prezentování digitálních dat modelu zjednodušit.
Vliv aplikace studeného podnětu na krk při intermitentním zatížení
Čuda, Radek ; Hojka, Vladimír (vedoucí práce) ; Baláš, Jiří (oponent)
Název: Vliv aplikace studeného podnětu na krk při intermitentním zatížení Cíle: Cílem práce bylo zjistit, zda má aplikace studeného podnětu na krk při intermitentním zatížení nějaký vliv na dynamiku změn srdeční frekvence, případně výkon v opakovaných sprintech, nebo míru subjektivně vnímaného úsilí. Metody: V práci byla použita metoda experimentu a analýzy. Experiment měl křížový design a zúčastnilo se ho 19 zdravých probandů. Experiment se skládal z běžeckého testu opakovaných člunkových běhů 4 x 2 min. (HIMS test), minutového intervalu zotavení pro aplikaci studeného podnětu na krk, opakovaných sprintů 10 x 20 m a dvouminutového intervalu zotavení pro aplikaci studeného podnětu na krk. Získaná data byla následně analyzována prostřednictvím MBD analýzy. Výsledky: Aplikace studeného podnětu na krk může způsobit pokles tepové frekvence a urychlit obnovu srdečního tepu po intermitentním běžeckém zatížení. Vliv na výkon se nepodařilo ověřit, kvůli malému množství získaných dat. Míra vnímaného úsilí je po chlazení krku stejná. Klíčová slova: chlazení krku, intermitentní zatížení, HIMS, HRR, MBD
Typový příklad využití metod model-based design pro vývoj letadlových soustav
Sopoušek, Radek ; Kovář, Jiří (oponent) ; Janák, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje leteckých soustav, zejména jejich softwaru, s využitím metod „model-based design“ (MBD) při zachování doporučených postupů vytvořených leteckým průmyslem a certifikačními autoritami (zejména RTCA DO-178C/331). Obecné možnosti nasazení MBD dané současnými leteckými regulativy a standardy jsou popsány v teoretické části práce. Dále je v této práci popsáno, jak by mohl vypadat proces vývoje software pro dílčí část soustavy letadla („altitude hold mode“ softwaru autopilota“) s využitím metody „model-based design". Částečně je řešen i přesah na úroveň vývoje soustavy (systému dle SAE ARP 4754A). Součástí práce je ilustrativní příklad, ve kterém byly specifikovány systémové požadavky, vývoj software prostřednictvím „design modelu“ a zajištění trasovatelnosti mezi systémovými požadavky a design modelem.
Computational analysis of operational deformations of the diesel engine cylinder unit
Zalibera, Tomáš ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dlugoš, Jozef (vedoucí práce)
Submitted diploma thesis deals about operational deformations in the cylinder unit of turbocharged diesel engine used in commercial vehicles. Introductory part analyses combustion engines computational modelling based on finite element method. The next step is the creation of computational models for thermal-structural analyses of the piston and engine block. In order to determine material characteristics of the head gasket, experiment is performed on the OEM gasket to determine its real behaviour under compressive load. The results shows strong nonlinear behaviour which justifies the decision of making such an experiment in the first place. The results of computational models are radial deformations of the piston and cylinder liners during load conditions. The last chapter deals with the application of these results to an advanced computational piston assembly dynamics model.
Modelem řízený návrh konferenčního systému
Caha, Matěj ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou modelem řízeného návrhu a aplikace simulací v návrhu systémů. V rámci uvedení do problematiky práce diskutuje historii procesu vývoje SW a nastiňuje jeho aktuální stav. Cílem práce je demonstrovat modelem řízený návrh na případové studii konferenčního systému. Konkrétně zde budou představeny formalismy DEVS a OOPN  společně s experimentálními nástroji PNtalk a SmallDEVS, které umožňují práci s těmito formalismy. Výsledný model konferenčního systému bude nasazen jako součást webové aplikace implementované pomocí frameworku Seaside v prostředí Squeak.
SW development and testing for engine monitoring module
Sumtsov, Artem ; Sova, Václav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The thesis describes Model Based Design process and its application for the design and testing of algorithms. This approach was employed in the development of the Engine Monitoring Module in collaboration with the UNIS, a.s. company. The continuous monitoring of equipment is a current trend in the development of the aerospace industry. The outputs of these algorithms can be used for planning maintenance with respect to operative modes and conditions. Monitoring algorithms are implemented in the Matlab/Simulink environment and are tested on the dSpace platform.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.